loading...
دلخوشکده
amir بازدید : 43 یکشنبه 27 مرداد 1392 نظرات (0)

خبرگزاری فارس: شناسایی یک گونه جدید جانوری

به گزارش خبرنگار اجتماعی فارس به نقل از یورونیوز،  جانورشناسان آمریکایی موفق شدند که یک گربه با صورتی شبیه خرس، «اولینگیتو» نام گونه جدیدی از یک پستانداران گوشتخوار است را شناسایی کنند.

به اعتقاد محققان، این جانور آخرین حلقه از خانواده پستاندارانی است و راکونها نیز به آن تعلق دارند.

یک جانورشناس گفت: ما نتوانستیم کسی را بیابیم که این حیوان را بشناسد و نمی‌توانستیم نام بومی آن‌ را نیز بیابیم به همین خاطر از نام اولینگیتو استفاده کردیم.

amir بازدید : 54 یکشنبه 27 مرداد 1392 نظرات (0)

به گزارش خبرگزاری فارس، در مراسم سالانه فستیوال گل در شهر «مدلین» در «کلمبیا»، پرورش‌دهندگان و فروشندگان محلی گل با دسته گل‌های بزرگی موسوم به «سیلتا» در مقابل مردم رژه رفتند.

برگزارکنندگان اظهار داشتند که جشنواره امسال بیش از نیم میلیون گردشگر را به خود جلب کرده و 500 طراح گل، تزئینات خود را به نمایش درآورد.

amir بازدید : 35 جمعه 25 مرداد 1392 نظرات (0)

خبرگزاری فارس: کشف یک شهر زیرزمینی در روسیه

در حالی که تعقیب و دستگیری مهاجران غیرقانونی در مسکو  تشدید شده و صدها نفر از آنها نیز بازداشت شده‌اند، پلیس روسیه روز سه‌شنبه یک شهر زیر زمینی در زیر پایتخت روسیه کشف کرد که در حد خود باعث شگفت زدگی آنها شد.

amir بازدید : 41 جمعه 25 مرداد 1392 نظرات (0)

گروه ناین‌پین یا جزایر «کوچائو» گروهی از جزایری می‌باشد که در جنوب شرقی هنگ‌کنگ واقع شده است.
عکس‌های گرفته شده، مناظر جنوبی جزیره ناین‌پین گروه ناین‌پین در هنگ‌کنگ در جنوب چین را نشان می‌دهد.
amir بازدید : 48 چهارشنبه 23 مرداد 1392 نظرات (0)

خبرگزاری فارس: دوچرخه پرنده راه‌ فرار از ترافیک می‌شود+فیلم

به گزارش خبرنگار اجتماعی فارس به نقل از یورونیوز، با افزایش جمعیت و متقابلا ازدیاد ترافیک و ایجاد مشکلات دیر رسیدن به محل کار سه شرکت بزرگ در چک در فکر ساخت دوچرخه پرنده افتاده‌اند.

با افزایش ترافیک و مشکلات جانبی امروز مردم آرزو می‌کنند که کاش وسیله ای باشد تا آنها را سریع‌تر به مقصد برساند.

amir بازدید : 76 چهارشنبه 23 مرداد 1392 نظرات (0)

خبرگزاری فارس: تصاویر عجیب از سیگار کشیدن حیوانات

به گزارش خبرگزاری فارس،‌ برخی از انسان‌ها در زندگی خود درگیر مشکلاتی مانند سیگار کشیدن می‌شوند که گاهی ‌اوقات به دلیل بروز برخی از بیماری‌های ناشی از‌ آن مجبور به ترک این عمل می‌شوند.

عجیب این است که امروزه عمل سیگار کشیدن در میان حیوانات نیز رواج پیدا کرده است.

amir بازدید : 43 چهارشنبه 23 مرداد 1392 نظرات (0)

خبرگزاری فارس: کوسه‌سواری یک مرد+فیلم

به گزارش خبرنگار اجتماعی فارس به نقل از یو‌پی‌آی، زمانی که کریس و خانواد‌ه‌اش برای ماهیگیری در قایق خود بودند،‌ یک «کوسه نهنگ» 30 فوتی و 50 هزار پوندی که در کنار قایق شنا می‌کرد را مشاهده کردند.

«کوسه نهنگ» گونه‌ای از کوسه است که از حیوانات کوچک دریایی مانند پلانکتون‌ها تغذیه می‌کند و به علت جثه بزرگش به وال کوسه شهرت یافته‌است و یکی از ده‌ها نوع کوسه‌ای است که به انسان‌ها حمله نمی‌کند.

amir بازدید : 41 چهارشنبه 23 مرداد 1392 نظرات (0)

به گزارش خبرگزاری فارس، مسابقه ز‌شت‌تر‌ین سگ در آمریکا کهمدت 25 سال است برگزار می‌شود؛ یک بار دیگر در ایالت «کالیفرنیا» برگزار شد.

صاحب این حیوان خانگی جایزه 1500 دلاری را از آن خود کرد.

amir بازدید : 11 چهارشنبه 23 مرداد 1392 نظرات (0)

به گزارش خبرگزاری فارس، غار، حفره‌ای است که به طور معمول بر اثر حل شدن سنگ‌ها با آب و ذوب شدن یخ‌ها ایجاد می‌شود. بزرگترین و شگفت‌انگیزترین غارها در سنگ‌های آهکی به وجود آمده‌اند.

بعضی غارها، فقط یک حفرهٔ کوچک هستند که فقط یک نفر می‌تواند وارد آن شود؛ برخی دیگر، گذرگاه‌ها و اتاقک‌های تو در تو دارند. پارک ملی غار ماموت در کنتاکی، در آمریکا، طولانی‌ترین غار دنیاست.

amir بازدید : 26 چهارشنبه 23 مرداد 1392 نظرات (0)

خبرگزاری فارس: ساعت آی‌واچ وارد محصولات اپل شد

به گزارش خبرنگار اجتماعی فارس به نقل از یورونیوز، شرکت اپل تقاضایی برای ثبت ساعت هوشمند خود موسوم به آی‌واچ به مقامات ثبت اختراعات ژاپن تقدیم کرده است.

 

با ثبت این تقاضا اپل خود را برای تولید انبوه این ساعت هوشمند آماده می‌کند.

amir بازدید : 30 چهارشنبه 23 مرداد 1392 نظرات (0)

 به گزارش خبرگزاری فارس، همه ما در زندگی با جاده‌های پر پیچ و خم بسیاری مواجه هستیم ‌که رانندگی در آنها به دلیل شیب‌های تند و تیز خطرناک احساس می‌شود

از میان پیچ و خم‌ترین جاده‌ها در جهان می‌توان به تصاویر‌های زیر اشاره کرد.

amir بازدید : 20 چهارشنبه 23 مرداد 1392 نظرات (0)

ماموریت پژوهشی یک میلیون دلاری ناسا به پایان خود نزدیک شده و شش فضانورد ماموریت پس از چهار ماه در حال آماده‌سازی برای فرود به سطح زمین از دامنه‌های یکی از آتشفشانهای هاوایی هستند.

 

به گزارش سرویس علمی خبرگزاری دانشجویان ایران(ایسنا)، این گروه مدت 120 روز را در یک زیستگاه گنبدی ژئودزیک در آتشقشان مونالوآ زندگی کرده و بر روی زمین‌های خشک گدازه با لباس فضایی حرکت می‌کردند.

 

هدف اولیه ماموریت HI-SEAS که هزینه آن توسط برنامه پژوهش انسانی ناسا، دانشگاه هاوایی و کرنل تامین شده، بررسی چگونگی زندگی و پخت غذا در محیطی شبیه مریخ بوده است.

amir بازدید : 18 چهارشنبه 23 مرداد 1392 نظرات (0)

تیمی از دانشمندان دانشگاه هاوایی و محققان ترکیه در جهشی رو به جلو برای درمان بیماری‌های مرگبار ژنتیکی، موفق به تولید گونه‌ای خرگوش شدند که در تاریکی می‌درخشد.به گزارش سرویس علمی خبرگزاری دانشجویان ایران(ایسنا)، محققان هشت خرگوش را پرورش دادند که دو نمونه از آنها در تاریکی به رنگ سبز می‌درخشند.رنگ فلورسنت نشانگری است که ماده ژنتیکی تزریق شده در جنین‌ها در ترکیب طبیعی خرگوش آمیخته شده است.این خرگوش‌ها که در طول روز کاملا شبیه خرگوش‌های سفید عادی هستند، در یک مرکز تحقیقاتی در ترکیه متولد شده‌اند.

amir بازدید : 19 چهارشنبه 23 مرداد 1392 نظرات (0)

دانشمندان فرانسوی توانسته‌اند لحظه‌ای را که یک پشه، قربانی خود را نیش می‌زند با جزئیات بی‌سابقه‌ای ثبت کنند.به گزارش سرویس علمی خبرگزاری دانشجویان ایران(ایسنا)، این تصاویر که توسط محققان موسسه پاستور در پاریس در زیر میکروسکوپ ثبت شده، به نمایش چگونگی گاز گرفتن و مکیدن خون یک موش بیهوش توسط یک پشه مالاریا پرداخته‌اند.بنظر می‌رسد هنگامی که پشه نیش می‌زند، تنها خون را نمی‌کشد بلکه در زیر پوست برای یافتن رگ خون که معمولا چند دقیقه طول کشیده، جستجو می‌کند.

amir بازدید : 20 چهارشنبه 23 مرداد 1392 نظرات (1)

گروهی از سارقان در ونزوئلا با حمله به زنان موهای آنان را به سرقت می‌برند.به گزارش سرویس «حوادث» خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، این سارقان که تعداد آنان نیز در حال افزایش است به دنبال کیف پول یا جواهرات قربانیان نیستند بلکه با قیچی کردن موی زنان دست به سرقت آن می‌زنند.

amir بازدید : 16 چهارشنبه 23 مرداد 1392 نظرات (1)

حمله یک گونه لاک‌پشت مهاجم به پسربچه هشت ساله در جنوب آلمان،‌ این کودک را مجروح و روانه بیمارستان کرد.به گزارش سرویس «حوادث» خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، این کودک هنگام شنا کردن در دریاچه‌ای در جنوب آلمان مورد حمله لاک‌پشت‌ قرار گرفت و از ناحیه زانو آسیب دید.

amir بازدید : 21 چهارشنبه 23 مرداد 1392 نظرات (1)

برای افرادی که قصد سرمایه‌گذاری و خرید آپارتمان در آسمان‌خراش «اینتمپو» در «بنیدورم» اسپانیا را دارند یک توصیه مهم داریم و آن این است که پیش از خرید آپارتمان خود به فکر خرید یک جفت کفش مقاوم و مناسب باشند چرا که مهندسان سازنده این برج، فراموش کرده‌اند برای آن آسانسور نصب کنن

amir بازدید : 14 چهارشنبه 23 مرداد 1392 نظرات (0)

وقتی بعد از یک روز شلوغ براتون غذا درست کرد و با تمام خستگی کنارتون نشست بهش بگید:ممنون عزیزم ، خوب شده ، ولی کاش قبل از درست کردنش به مامانم زنگ میزدی و طرز تهیه این غذا رو ازش میپرسیدی ...

وقتی در جمع فامیل خودتون هستید شکم بزرگ پدر زنتون رو سوژه خنده همه قرار بدهید.

amir بازدید : 29 سه شنبه 22 مرداد 1392 نظرات (1)

** پرتاب در استخر

ورزش‌هایی مخصوص آدم های دیوانه (عکس)


 در نزدیکی دریاچه های عمیق یا استخرهای بزرگ ورزشی عجیب انجام می شود که هیچکس هدف از انجام آن را نمی داند. در این ورزش افراد مختلف درون یک منجنیق انسانی قرار گرفته و سپس به اسمان شلیک می شوند. این افراد پس از طی مسافتی با سرعت به اب برخورد کرده و ورزش به اتمام میرسد! در این سرگرمی معمولا افرادی شرکت می کنند که ترس از اب یا پرواز نداشته باشند زیرا فرد پرتاب شده نزدیک به 8 متر را در آسمان پرواز می کند و سپس با شدت به آب می خورد.


amir بازدید : 38 سه شنبه 22 مرداد 1392 نظرات (0)

کشف حجاب نوامیس ناموس مزاحم سگ دختر خودرو بی حجابی  برخورد پلیس با حمل سگ و کشف حجاب


پلیس راهنمایی و رانندگی فارس از تشدید برخورد با افرادی که در خودرو اقدام به حمل سگ و پخش اصوات ناهنجار می‌کنند، خبر داد.

به گزارش جنوب نیوز، در اطلاعیه پلیس راهنمایی و رانندگی این استان آمده است: با توجه به افزایش سفرهای سیاحتی، زیارتی و گردشگری در داخل کشور به ویژه به سمت استان فارس و شهر شیراز، برخی رانندگان و سرنشینان وسایل نقلیه در فضای اخلاقی جامعه اقدام به هنجار‌شکنی و اخلال در امنیت اخلاقی می‌کنند.

اطلاعیه پلیس مصادیق این هنجارشکنی را کشف حجاب، آلودگی صوتی، حمل حیوانات (سگ‌گردانی) و ایجاد مزاحمت برای نوامیس مردم اعلام کرده است.

amir بازدید : 20 سه شنبه 22 مرداد 1392 نظرات (0)

اخیراً در شبکه‌های اجتماعی تصاویر و خبرهایی منتشر می‌شود که حاکی از آن است که زنانی که فریب دروغ‌های مفتی‌های وهابی را خورده و به جهاد نکاح(!) در سوریه رفته‌اند و هر روز به همبستری یکی از تروریست‌ها برای شهوت‌رانی درمی‌آیند نوزادانی به وجود آمده‌اند که به محض زایمان مادران‌شان دفن می شوند و یا بدون هیچ مسؤولیتی در میان خرابه‌ای رها می‌شوند تا بمیرند.

amir بازدید : 26 سه شنبه 22 مرداد 1392 نظرات (0)

کودک ماشین خرید اینترنتی   دختر یک ساله به صورت اینترنتی یک اتومبیل خرید

سورلا استوت بچه ۱۴ ماهه آمریکایی اهل پورتلند با استفاده از موبایل پدرش از سایت حراجی اینترنتی Ebay یک اتومبیل اسپرت قدیمی خرید.

پال استوت پدر سورلا روی موبایلش با تعجب متوجه شد که خریدار خوشبخت یک آستین هیلی اسپریت مدل ۱۹۶۲ به قیمت ۲۲۵ دلار است.

amir بازدید : 15 سه شنبه 22 مرداد 1392 نظرات (0)

با تولد دوازدهمین فرزند پسر، خانواده آمریکایی همچنان در حسرت دختر دار شدن باقی ماندند.

 
 

شبکه ایران:  کیتری وجی شواندت زوج آمریکایی ساکن شهر «راک‌فورد» پس از تولد ۱۱ فرزند پسر در رویای تولد یک دختر بودند، با تولد دوازدهمین پسر باید همچنان منتظر محقق شدن آرزوی خود بمانند.

تعداد صفحات : 2

اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    آمار سایت
  • کل مطالب : 61
  • کل نظرات : 5
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 1
  • آی پی امروز : 26
  • آی پی دیروز : 0
  • بازدید امروز : 30
  • باردید دیروز : 1
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 30
  • بازدید ماه : 39
  • بازدید سال : 469
  • بازدید کلی : 12,457